czwartek, 11 września 2014

Kanapki z kotletem mielonym


Dzisiaj przepis - nie-przepis, absolutnie błyskawiczny. Zanim podrzucę Wam receptę na doskonałe kotlety mielone, zaproponuję Wam śniadanie z ich wykorzystaniem. O tym, że mięso pozostałe z obiadu można fantastycznie wykorzystać do zrobienia pysznych kanapek już kiedyś Wam pisałam tutaj (klik, klik) - nie inaczej jest z kotletami mielonymi, które na zimno smakują równie dobrze, a może nawet lepiej, niż na ciepło. Tutaj do szczęścia wystarczy jedynie dobry chleb z chrupiącą skórką i jeden czy dwa dodatki. Robiąc mielone zawsze kupuję więcej mięsa i przygotowuję kilka dodatkowych kotlecików - właśnie po to, aby następnego dnia można było przygotować z nich takie kanapki.

Składniki (2 kanapki):
1 zimny kotlet mielony
2 kromki chleba
2 ogórki kiszone
chrzan

Wykonanie:
Mielone przekrawamy na pół, układamy na kromkach pysznego chleba z chrupiącą skórką i smarujemy odrobiną chrzanu. Pogryzając ogórkiem kiszonym, ZJADAMY. :-)


2 komentarze:

  1. Mój tato i brat też takie je :) Zapraszam o udziału w akcji nienudna kanapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiałam kanapki z kotletem mielonym, gdy chodziłam do liceum
    Dodawałam plaster sera żółtego,ogórka kiszonego lub korniszona i keczup ;D,
    a gdy byłam w domu to jszcze cebulę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...