czwartek, 26 czerwca 2014

Akademia Smaku Siemens - KONKURS


Kochani, dzisiaj mam dla Was pyszny konkurs, w którym można wygrać wejściówkę na jeszcze smaczniejsze warsztaty zorganizowane przez Akademię Smaku Siemens. Dzięki uprzejmości organizatorów mogę zabrać ze sobą jedną osobę - może właśnie Ciebie? :)

Warsztaty kuchni chińskiej odbędą się w przyszły piątek (4 lipca) w Warszawie - rozpoczną się o godzinie 12.00 i potrwają około czterech godzin. Pozostałe szczegóły podam zwycięskiej osobie mailowo. :)

Warsztaty poprowadzi Haiyan Li pochodząca z Chin, z prowincji Hebei. Ma 29 lat. Od dwóch lat mieszka i pracuje w Warszawie. Tajników kuchni chińskiej uczyła się od mamy zbierając wiele tradycyjnych, domowych receptur. Haiyan Li specjalizuje się w tradycyjnych przysmakach kuchni chińskiej ze szczyptą nowoczesności. Na co dzień prowadzi cieszące się popularnością warsztaty i pokazy gotowania.




Co zrobić żeby wygrać? Napiszcie w komentarzach do tego posta odpowiedź na pytanie:


Dlaczego to właśnie z Tobą powinnam wybrać się na warsztaty kuchni chińskiej?

Przypominam o truskawkowym fanpage na Facebooku - zapraszam dodatkowo do polubienia :)

Macie czas do poniedziałku 30 czerwca do godziny 23.59. Osoba, która mnie najbardziej przekona, otrzyma pojedynczą wejściówkę na warsztaty. Wyniki pojawią się 1 lipca na blogu, a ze zwycięzcą dodatkowo skontaktuję się w wiadomości prywatnej - dlatego proszę o pozostawienie w komentarzu swojego adresu e-mail lub dodanie komentarza z konta Google. Czas - start! :)

8 komentarzy:

  1. ach czemu ja? czemu ja? chyba dlatego, że uwielbiam kuchnię orientalną! wszystko co pachnie i smakuje inaczej niż to co nasze polskie (choć to również kocham! bo przecież kocham jeść po prostu dobre rzeczy!) nęci mnie i fascynuje i było by niesamowitym przeżyciem móc kosztować jedzenia przygotowanego pod okiem kogoś kto zna te PRAWDZIWE smaki a nie jakieś podróbki :)
    Pozdrawiam Cie cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego to powinnam być ja...przede wszystkim ostatnio coraz bardziej zainteresowałam się kuchnią chińską (i ogólnie azjatycką) i rzecz jasna nie mam tu na myśli dań z typowych 'chińczyków'. Tamtejsza kuchnia zachwyca ilością smaków, kolorów, składników, których czasem na próżno szukać w codziennej kuchni. Przede wszystkim chciałabym mieć możliwość nauki ciekawych przepisów od kogoś, dla kogo są one 'domowe', od takich osób najlepiej poznawać kuchnie świata :)

    mail: k.kembrowska@gmail.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, dlaczego ja? Bo uwielbiam gotować, bo kocham kuchnię chińską i dlatego, że w końcu udałoby mi się nauczyć od profesjonalisty paru kuchennych trików;) Egzotyczna kuchnia, nowe smaki i składniki zawsze są dla mnie niesamowite, byłoby fantastycznie poznać je od "kuchennej" strony, poznać sposoby ich pysznego przygotowania i przenieść chociaż troszkę tego doświadczenia do swojej codziennej kuchni;D Jednym słowem kto jak nie ja, samozwańcza najlepsza kucharka w Warszawie (zaraz po Tobie, chociaż nie, Ty już jesteś moją ulubioną profesjonalistką);)
    aleksandra.jastrzebowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja? Hmmm... nie wiem zupełnie dlaczego własnie ja powinnam jechać z Toba na te warsztaty. Wszystkie kochamy gotowanie przecież większość dlatego prowadzi blog. Czy wyróżniam się czymś wśród innych dziewczyn -NIE :) Każda gotuje świetnie każda widzi w tym pasje większość jak ja kocha kuchnie chińską...Będziesz miała mega ciężki wybór nie zazdroszczę ci :) Nie lubię pisać o sobie sama pochwal czy wymieniać moich plusów bo wiem ze jednak minusy biorą nad nimi gore. Powodzenia i zapraszam na mój blog www.zarloczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. tu nie chodzi o to kto, to nie ma znaczenia - ważne są smaki, które chcemy poznać, każdy chce, ale nie każdy może...

    OdpowiedzUsuń
  6. anonimowy z 27 czerwca 22:41 adres basienka0701@interia.pl
    tu nie chodzi o to kto, to nie ma znaczenia - ważne są smaki, które chcemy poznać, każdy chce, ale nie każdy może...

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój konkurs przypomniał mi o tym jak mała wiedze mam nie tylko ja, ale inni ludzie o kuchni chińskiej. Niestety, ale kojarzy nam się ona pozytywnie, ale myślę, że to wynik braku wiedzy. Miałam okazję oglądać pewien program o daniach kuchni chińskiej i byłam oczarowana widokiem, składnikami jakie użyto w trakcie gotowania. Niestety nie smakiem bo przez telewizor smaku nie czuć. Dlatego myślę, że byłaby to okazja do osobistego poznania tej kuchni. Dlatego jeśli masz ochotę spędzić aż 4 godziny z obsesyjną na punkcie jedzenia Poznanianką (która akurat w ten dzień będzie w Warszawie) to myślę, że już znalazłaś odpowiednią osobę. W zamian mogę nauczyć Cię trochę gwary poznańskiej i robić pyry z gzikiem.
    A jeśli lubisz słodycze to możemy się wybrać na kawę i na szneke z glancem i razem się pokielczyć :)
    Karolina
    carolyn_2005[AT]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu bo jak nie ja to kto? :) a tak na poważnie, bo dopiero zaczynam swoja przygodę z gotowaniem,bo kuchnia chińska jest pełna niespodzianek, jest dla ludzi lubiących dreszczyk emocji i eksperymenty kuchenne, jest stworzona dla mnie, a że jestem pozytywnie zakręcona (nie tylko kuchennie ) nie będzie ze mną nudno :), pozdrawiam Gosia k.walega@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...